Pernilla

******

Haha har suttit o snackat med min allra bästa gumma pernilla idag...
Kläckt av oss en massa sjuka komentarer som bara VI fattar .....*ler*
Vi e störda gumman *asg*

Helena: Ska vi ändra bloggarna lite?
Pernilla: Ja du borde ha en blå *asg*
eller komentaren...
helena: -Aha...istället för en sån där låtsas-kompis så är det en låtsas-kusin????
Pernilla: Då e vi typ kusiner????
Helena: Du o jag ja!!!
pernilla: GAH hahahaa

helena: vart har du fått sköldpaddan ifrån på fishville?
Pernilla: Du...dom finns i blå med! *asg*

Hahahah ja ingen mer än vi fattar våra störda diskussioner =P

Som sagt....kompisar i vått o torrt.....
dessutom är det nog inte många andra människor som asar sig upp ur sängen klockan 23.00 på kvällen för den andra vill ut.
Men pernilla gör....
O tillomed traskar genom kävlinge i ösregn upp till mig för o förfesta innan vi ska åka till malmö...
När nog många andra hade beklagat sig o sagt,...
-Men jag vill inte går ut i regnet när jag har smink på mig!!!!
-Vi får ses på stationen....
eller ännu värre....skyllt på att skorna inte tåler vatten....


gumman vi får ta o gå ut o partaja igen så fort jag kan linka mig fram lite bättre  =)

haha men snälla....beordra inte nån stackars kille att suga sig fast på halsen på mig igen....haha =P
Kände mig som en 14 åring med råttsvansar när jag gick där med sugmärke på som jag försökte dölja med täckstift flera dagar efteråt *grrrrrr* inte snällt gjort. (speciellt inte när man låg på sjukhus)
Tror banne mig att det snart det e dax för payback ;P

Gumman...vad tyckte du om låten jag påbörjade till dig på fejjan???
Jag tyckte den borde göras till en hit *flabbar*

********


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nawww ett eget inlägg tack Miss blue=)

2010-03-11 @ 21:27:17
URL: http://perlansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0