Priserna =D

***

Ikväll var min moster här och hälsade på =)
Jättetrevligt =)
Hon hade med sig fler änglar som hon hade gjort =)


Blir lite ändringar i utställnings-schemat.
hade ju planer på att ställa Lady o kelly på Bosjökloster ...o Kelly o ache på sofiero...
Men det lutar åt att jag bara tar med kelly på dom...
Det kostar som sagt en del att ställa....Så jag satsar stenhårt på Kelly ist där...
Hon kommer ha ett fullspäckat schema framöver =D
Hon älskar ju dessutom att visa upp sig =D
Ska köpa ett nytt utst-koppel till henne vid tillfälle....vill ha ett sånt i läder o silverkedja...


Nu ska jag duscha sen blir det film.

Go´kväll

Här har vi Kellans priser från gårdagen i Malmö =)
Visst får man va stolt över sin vovve =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0