t- einstein *asg*

*******

haha fy fan va jag o pernilla har skrattat idag.....
tack för sms:et nu ikväll...grrrr ;)
hahahahaha.
Och överskriften behöver ni inte spekulera så värst i...det är bara jag o pernilla som fattar den =P


Har varit en rätt givande dag idag när man tänker på vissa samtal man haft med "vissa" ...*ler*...hrm...


ja det finns igentligen hur mycket som helst som jag skulle kunna skriva om i´kvällens inlägg som nog de flesta hade dreglat över värre än ett gäng st.bernhards....men jag väljer nog att hålla det mesta för mig själv idag...
Finns så många som snokar ;)
Och inte behöver veta alla smaskiga detaljer *ler* .....
Tur folk inte vet hälften igentligen...
Men som sagt...det ni inte vet har ni inget ont av *hahahahhahahahahah*


Puss på er =P


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet då ska jag ha jävligt ont ASG

2010-03-07 @ 17:07:49
URL: http://perlansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0