tatueringar o melodifestival

*****

Nu sitter väl de flesta bänkade framför tv:n o kollar på melodifestivalen....
Well...det har aldrig varit riktigt min grej det där....
Visst älskar jag musik, men sitta fastnaglad vid tv:n för det gör jag inte...
Tog o haltade mig in där o kollade lite när dom spelade upp det i reklamen när massa olika sjöng....

Får ringa pernilla imorgon...
Hon skulle prata med Valentina när hon kom hem ikväll....
Har bett om tjänst nämligen =P
Eller...hrm Kelly har bett om en liten tjänst rättare sagt *ler*


Har funderat lite ang nya tatueringar =D
Vill ha en bild och en text....
Ska bara skramla ihopa till det oxå =P
hade tänkt höra med pernilla där hon gör sina =D
Gillar hennes texter hon har nämligen =)
Vill ha en bild vid byx-linningen och en text på under-amen som pernilla oxå har =D
(sorry jag härmar dig med text på armen gumman =P)
jag har redan hittat bild som jag ska ha vid byxlinningen....STOOOOR =)
Gillar den jättemycket =)


har hittat 4 st hundutställningar till idag som dogsen ska ställas på i vår/sommar =D
detta blir minsann ingen lugn o skön sommar för dom hahaha.
Tur dom gillar att ställas ut =P
Kelly är ju den som bara älskar det =P
Min lilla stjärna =P
Önskar bara så gärna att jag kunde ställa dom själv...
Men men denna sommaren får jag väl nöja mig med att sitta vid sidan av o titta på =,(
Jag kommer igen nästa år =D
Watch Out!!!!! haha


Tänkte klippa mig nästa vecka....
Känns som en evighet sen nu....
Tänkte slinga det lite oxå....
TUNNA SLINGOR!!!!
Inte som i somras...vilken katastrof...
Satt med världens daggmaskar som slingor....var sååå missnöjd...
Tur pappa var så snäll o körde mig nästa dag så jag kunde köpa färg o färga över det igen haha-

Go´kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0