Tjejtoalett! *haha*

*****

Känner mig duktig idag....
Fick asat mig upp på ovanvåningen o duschat alla 4 småhundarna .....
Sen fick jag klippt klor, tasspäls och sprayat dom....
Så nu är dom såå fina inför lördag =)
Ska borsta dom imorgon när pälsen lagt sig...


Imorgon ska jag åka o handla....
Måste ha en del inför lördag...
Pratade med syrran idag...hon ville så gärna ställa Kelly åt mig så hon gör det på lördag.


haha fick trevligt besök här igårkväll/inatt =P (hastigt o lustigt =)
Mobilen ringde o bara..kan du öppna?!
haha superkul o se dig gubben =)
haha satt o snackade så klockan sprang iväg rent =P
Haha o komentarerna var bara för bra
-Du kan ju för fan knappt gå!?!
-Ah nä vad fan e detta för nåt...jag får ju sitta o pissa som en tjej på den toan!


hahaha ja ett par goda skratt bjöd kvällen/natten på =P

pappa kom ner vid 5 tiden o frågade vem som hade varit här inatt haha....
Dom hade vaknat till när hundarna skällde =P
Vilket inte förvånar mig haha...

Men men ....sen somnade ju inte jag så jag låg o kollade film sen resten av natten/morgonen.....
tills mamma o pappa åkte till jobb sen sov jag ett par timmar på dagen istället =P


Känns som det blir lika sent inatt igen....
Tänkte mig in o sätta på en film o ligga o halvslumra till nu =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0