Trevligt besök =)

******

Idag fick jag ett sms ....sen ett missat samtal efter det från samma person...synd jag hade den på ljudlös så jag inte kunde svara =(
Vem det var från behöver ingen veta....finns bara en som vet....O det vet jag att det stannar där....


När pappa kom hem idag körde han ner o hämtade ett paket på ica....jag blev lite skum på han för vi sa att vi skulle ner där senare på eftermiddagen...men han envisades med att själv köra ner direkt o hämta paketet...
När han kom hem sen så var det mina foton han hade beställt förstoringar på =)
(Dom fotona vi tog på modellstudion=)
Så nu fick jag dom i stort format o 4 av var =)
Kul =)
Blev riktigt bra kvalitet dessutom =)

Sen hade han varit o köpt en dvd-spelare med....
Så nu kan jag kolla film här hemma =)


Idag har jag varit ute en sväng....skönt =)
Var först nere i byn o tog ut pengar....
Sen in i djuraffären en sväng o handlade till Zack som fyller 11 år imorgon =)
Min gammelgubbe =)
Ska tillomed fira han med smörgåstårta o grejer =)

Efter djuraffären var vi in om ica....
O jag hade ju bara kryckor med mig...ingen rullstol....
Så efter halva stunden på ica så krampade mitt ben....ville bara dö kändes d som....
Så jag fick panik....fick sätta varorna o rusa ut....
Fick nyklarna till bilen så jag satte mig där...så kunde mamma handla i lugn o ro....
Riktigt obehaglig känsla...=-/


Vi var även en sväng hemma om hos mig i min lägenhet.....
Jag hämtade mina filmer, smycken, kamera o lite mer kläder...
(pernilla....fotona från vi var ute kommer in snart =) hahahahah
Jag hade även fått mina operationspapper från Oskarström....stod i punkt o pricka vad som har gjorts i mitt stackars ben...


På hemvägen mötte vi Pia o jane som kom körande....
O när vi kom hem så hade dom varit här hemma...
Men kört hem o hämtat janes modellfoton =) (Jane blev verkligen superbra på sina foton =)
Så pappa hjälpte dom o beställa sånna stora bilder som han bestälde till mig från mina studiofoton =)
Sen åt vi middag ihopa o sen en fika på det =)
jag fick blomma av dom =)
O samtidigt hade dom passat på att trycka ner den i vår sk "evigt vandrande släkt-kruka hahahaha)
Så nu var det min tur att få den...grrrr...
haha jaja...snart nån annan som fyller år eller förtjänar en blomma *flinar*


Haha Pia vill ha Kelly....
Hade hon sagt det när jag precis hade fått tillbaka henne från petra så hade jag sålt henne till dom....
Men nu har man fäst sig vid henne genom åren....
Men dom ska nog ha en av cindys valpar nästa år istället....jag vill inte släppa kelly =)


Nu ska jag in i en dusch o sen ska jag lägga mig o kolla på en film i sängen....
Skönt med dvd-spelare här oxå nu =)
Så slipper man sitta vid datan o kolla =)

haha dagens bästa komentar: "Man kan undra om han har egna matskålar med sitt namn på oxå" *asg*


Hej svej på er!!!


Haha dessa två genierna e så jäkla coola =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0