Våfflor hundar o resor

*****

Låg o drog mig rätt länge imorse innan jag bestämde mig för att gå upp.....
Jag fattar banne mig inte varför sängen är sååå mkt skönare på morgonen än på kvällen....??? =P

Väl ute i köket möttes jag av min söta mamma som stod o gjorde VÅFFLOR till frukost!!!
Såå jäkla gott....har inte ätit våfflor på åratal känns det som ....


Har varit lite ärenden i byn o så idag....
Skönt nu när jag får lov att belasta lite på foten så jag slipper hoppa...
var även en sväng i min lägenhet o hämtade lite mer kläder o min dvd-spelare (den nya klyddade) och lite nya filmer.....
haha smarta jag glömde såklart kontrollen till den så mamma o pappa var så snälla och gick det hållet bort om där när dom gick med småtjejerna på eftermiddagsrundan...


Hade fått mina nummerlappar till malmö-utställningen med =)
haha med min vanliga tur så verkar det som om tjejerna ska in ungefär samtidigt som ache...grrrr...
Haha känns som d kommer bli en massa stress o irritation .....men men....det löser sig....de e så jäkla jobbigt när dom inte ställs i samma ring....grrrr...

Hade även fått nya hundsport =)
O självklart hittade jag fler utställningar i den med som jag vill dom ska ställas på =)
Så det va bara att leta upp anmälningsblanketter o fylla i =)
Sen fram med räkningshäftet o skriva i med....
Så nu har jag bokat in även Hässleholm i Maj o Bosjökloster i Juni =)
(tur man har handlers till hundarna nu när jag inte kan =P)
Vovvarna får ingen vila nu bara för jag har det haha

Har bokat upp lite nu för var vovve vilka dom ska ställas på =)
Såhär verkar det bli...

Malmö i mars: Lady, kelly Ache
Hässlehom i Maj: Ache o Kelly
Bosjökloster i Juni: Kelly o Lady
Sofiero i September: (har jag inte bestämt vilka som ska ställas på än) Hade vatt kul o gett alla 4 en chans samtidigt =P men det kostar ju en del.....vi får se =)

Har vatt rätt bra nu ändå att jag inte kunnat göra så mkt med tanke på foten....för jag har hunnit sitta o få ordning på alla papper  stamtavlor försäkringspapper avelspapper bokning till ögonlysningar o utställningar o andra hunderigrejer som man annars bara VET att man måste få orning på men sällan tar sig tid =P
Allt ligger i ett o samma skåp, men huller om buller....nu har jag lyckats sätta in allt i olika pärmar o sånt....Skönt med lite ordning =D


Väntar på mina resekataloger med nu i dagarna som jag har beställt wihooo =P


idag fick jag meil från "min granne" som jag låg bredvid uppe på sjukan =)
kul =)


Well ...nu får jag fixa med annat......

Imorgon hade jag tänkt ta mig ner på golvnivå o fixa de stora hundarnas klor.....
Min stackars zack har fått ögoninflammation troligen i ena ögat =(


Nu ska jag lägga mig o kolla på en film....

Hej svej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0