17 år igen =D

******

Snacka om att jag var trött imorse när jag skulle gå upp....låg o drog mig i evigheter känns det som....Har inte ens vaknat när de andra här hemma har gått igenom här för o gå ut o röka....
Fick nämligen sms fram till klockan var halv 4, så d kan nog va anledningen till att man var ganska svår-väckt idag *ler*


Så jäkla härligt väder ute ju....e sjukt sugen på att ta på mig min snygga sko o ta en promenad....
En liten promenad iaf =)


Har förresten ordnat så jag har en som ställer Kelly alt.Lady i Malmö åt mig i helgen =)
Tack Valentina =D
Haha lät så gulligt när pernilla berättade vad hon hade sagt när pernilla frågade om hon nu kunde....
Hon bara...
-Du mamma...jag har ställt Camorra!! ...då kan jag ställa denna oxå!
Camorra för er som inte vet är pernillas Dobermann hane =P
Ska bli sjukt kul o komma in där på lördag om inte för att ställa =( så för att se alla andra hundarna =)
O shoppa massa hundsaker såklart =P

Längtar gumman tills vi ska till Ikea =*9

haha du var för söt innan....vi diskuterade hundar...

Hellis säger:
du med liten hund...trodde aldrig de skulle inträffa
hahahaha

PERLAN!! säger:
hehe fast hon tillhör mellanstorlek faktiskt *S*

Hellis säger:
haha nja...allt under knähöjd e smått =P så försök inte hahahah

PERLAN!!! säger:
det e sant hon e en mellanstor raas *S*

Hellis säger:
nej nej nej...de e bara som dom lurat dig =D

PERLAN!!! säger:
hahaha


Fick min resekatalog idag =)
Haha det första pappa sa när han kom in med posten var
-Nu kan man inte va här
(syftade på mitt tjat om att resa skulle bli ännu värre nu när jag skulle visa bilder osv =)=)=)=)


Fick mig ett gott skratt innan idag....
En telefonförsäljare ringde o jag svarade....
Han bara...
Har du anita hemma?
Jag:nej!
Har du din pappa hemma?
Jag:hmm nej!
Är du över 18 år?
 jag: NEJ! jag e 17 hahaha


Nä nu ska jag se om jag kan ordna nån frukost!
Ja jag vet vad klockan är.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0