Therse no place like home

****

Idag har Pernilla o Valentina varit här =)
Dom tränade mina dogs lite =)
Pernilla det såg ju riktigt bra ut med dig o liten hund *ler * haha
Kelly och Valentina gick jättebra ihopa, såg så sött ut....kelly älskar ju barn =P
Lät roligt o höra Pernilla säga att hon i värsta fall kunde ta en på lördag haha =P
Hur var det med det -Aldrig i livet jag går med liten hund-snacket från dig gumman hahaha?!
Du e för rolig =P
Valentina vill ju dessutom ha en papillon =P
Tycker det låter som en kanonide´ =)
Pernilla bara morrade på mig när jag sa till Valentina att säga till mamma att hon ska ha en sån =P


Efter vi hade varit ute o tränat vovvar så tog vi en fika o snackade lite skit =D
Alltid kul o träffa er gumman =)
haha pernilla var för rolig hon bara...
-Men du Helena...jag vet en kille som är intresserad av dig!
O han e din stil med....
 
helt lycklig o nöjd med sig själv lät hon haha....
Tack...men jag klarar mig gumman haha ;P
men d e snällt du tänker på mig iaf haha =P

Och tack för jag får låna filmer av dig haha ;)

Sen fick ju pernilla syn på min fina papillon jag hade suttit o ritat inatt i brist på sysselsättning...
Hon bara...
-det är en RÄV?!? haha...
O jag fick ju försvara min fina papillon med att
-Rävar inte har bläsar!!!! dah
=D
O pappas komentar....
-Det är en blandräv haha...
jaja...jag e ingen höjdare på att rita....
man kan ju inte va bra på allt =P
Som mina fina hästar jag hittade för ett tag sen som jag hade ritat när jag var liten...
Ja nån trodde ju dom var krokodiler?! =P
Haha som sagt...jag ritar hellre än bra =P


Satt vaken inatt o snackade med en killkompis....
Haha snacket gick väl lite längre än det brukar *ler*
Men men d var mest på skoj =P
Vi ska se till o träffas nästa gång han e ledig iaf...
Evigheter sen vi träffades nu...


Tror jag kommer flytta hem igen inom de närmsta 2 veckorna iaf =D
Saknar min mysiga lilla lägenhet =D
Therse no place like home =)
har ju en del saker jag vill köpa till lägenheten med....men får se när d blir råd med det... =)
Ska bland annat köpa nytt soffbord, ny tv hylla, ny skohylla, ny byreå och nya gardiner till vardagsrummet =D
Ska byta till mina vår/sommar gardiner i köket med =)
E trött på denna trista vintern nu.....


***** ringde idag o ville bli vänner....
Slutade med en stor diskussion o var INTE vänner efteråt....


Nu ska jag duscha o sen ska jag fixa middag....

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0