Skönhetssömn

*****

Örk...suttit o fixat med räkningar o allt idag....
alltid lika trist =-/


var även en sväng i byn....
Först på banken, sen djuraffären o köpte hundshampo, sen in om ica o handlade med....
Pengarna försvinner banne mig lika snabbt som man har fått dom...grrr.
Har hittat en ny hundsäng med som jag ska köpa =)

O nu har man ju fått börja lägga undan pengar till Cindys ögonlysning o parningsavgift med....
Det är lixom inget man hostar upp på ett kick när man bor själv...
Sen på det kommer ju alla vet, bes vaccin avmaskning o reggning av valpar osv...
Man kommer snabbt upp i större summor än man förväntar sig...

Får väl börja spara till min resa med så smått =D


Syrran e lite besviken för en annan ska ställa Kelly åt mig till helgen...
Hon hade velat göra det....
men men...
Får se hur det blir...
har ju varit lite si o så mellan oss på sistone, så jag trodde faktikst inte ens att hon ville ställa henne...


Tänkte köpa slingmedel när jag ska ner i byn nästa gång...glömde av det helt idag när vi var nere...
Ska köpa en annan sorts hundmat med som jag tänkte testa på dogsen här hemma...


Om två veckor ska jag åka till Halmstad igen...
Blir ny röntgen o nytt gips ännu en gång...
 såklart lite jobbigt när man ska gå 3 månader med gips =-/
Men efter allt detta så ska ju iaf benet va bättre än innan...o det ser jag ju såklart fram emot ngt enormt.
läkaren sa ju att jag hade inte kunnat gå på benet länge till så trasigt som det var....så pass illa var det nu i slutet...=-/
Var värre än jag själv trodde....Så det är verkligen tur att jag valde att göra operationen nu...
O dessutom blev operationen lite mer komplicerad än väntat...
haha mamma blev nästan sjuk när hon såg röntgen bilden...
(kommer bild en annan dag)

Längtar tills jag slipper gipset helt så man kan börja sola igen =)
Känner sig blekare än ett lakan nu =(


Imorgon (alt fredag) har jag en del jobb framför mig....
4 dogs som ska
* Borstas
* Duschas
* Sprayas
* Torkas
* Klippas klor
* Klippas tasspäls
* O borstas igen....
kommer ta en evighet känns det som....
suck...jaja jag har o göra den dagen iaf haha...


Nu blir det film sen ska jag sova min skönhetssömn....=P


Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0