Data-genierna Perlan o Hellis =P

****

har suttit o kikat lite på hanar till mina dogs....o slutresultatet blir såhär =)

* Lady parades med Kenzo 2007

* Cindy ska paras med Picchatchu 2011

* Lady ska ev paras 2012 med en multichampionhane, skriver inte namnet än hihi,)

* Cindy ska paras 2013 (hane ej bestämt än)


Den hanen Lady ev o förhoppningsvis ska paras med e nästan exakt likadant tecknad som hon =P
Gillar han jättemycket....
oxå har han superbra meriter på sig oxå =D
Både Svensk, Norsk och nordiskt utställningschampion =)
O inavelsgraden på ev kull slutar på 0,0%
helt perfekt =D

Har dessutom hittat på jättefina namn till stamtavlan på ev valpar =)
Skriver självklart inte ut dom här nu =P

Hade väldigt gärna sett till o behållt nåt från Ladys kull .....så jag hoppas på nån riktigt snygg o lovande tik där =D

******

haha fick mig ett gott skratt igår....
jag o pernilla satt o försökte lösa en sak med min MSN!
Haha efter en evighet kom pernilla med komentaren....
Jag har det, jag vet hur du får fram det....klicka i vänsterhörnet*asg*
Där hade jag varit inne i menyer o allt o försökt klicka i olika saker....
Som sagt....Inga datagenier precis =P
Haha detta e sånt man igentligen inte ska avslöja =P
 men vi bjuder på det =P

****

har suttit o snackat med pernilla rätt länge idag =D
Vi hade ju en del o prata om  ;)
haha nu kanske hon kan släppa mitt Mr-blue?! *asg*
pratade även om en del "oskrivna regler" *ler*
eller ...hrm rättare sagt, mina oskrivna regler haha
ellerhur gumman =P
****

När jag blir bra i min fot igen ska jag börja så smått med mitt körkort tänkte jag....
Så kan jag o pernilla åka runt på en massa utställningar i hela Sverige ihopa =)
Nu blir det ju mest inom Skånes gränser...
Men sen kan vi slå till på stort tycker jag =D
****

Nu ska jag in i en dusch....

hej på er!

Bjuder på lite bilder på mina små-dogs =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0