TRÄD

Haha som jag skrattade åt ett SMS jag fick inatt av en go vän som hade drömt nåt märkligt...du e för jäkla go du =P
Men hur 17 kan du bara ens drömma nåt sånt om mig?!?!?! *asg*
jaja våra drömmar spelar oss ett spratt ibland...så är de bara =P haha....


Sen hela morgonen har telefonen gått varm här hemma....grrrr.ringt hela tiden...o såklart har jag ingen telefon vid sängen o tanken att hinna asa sig upp o halta ut o svara e inte o tänka på ens.....
Så man har varit smått irriterad nu på morgonkvisten.... 


E glad jag har börjat prata lite med en gamal vän igen...
Vi gled väl ifrån varandra för ett tag sen tyvär...
men har pratat lite smått nu ett par dagar...
=)
hon skulle till Ikea idag...*morr*
jag vill oxå....ska dit när jag e bra i benet igen =)
 vi två sprang alltid rundor på ikea förr när vi umgicks haha...
haha kunde få sånna ryck ibland o bara åka dit även fast det närmade sig stängning....
Bara vi hade 20 min på oss där så var vi nöjda hahaha....galet.


Vill ut o köpa mina träd nu de närmsta dagarna....
Har tjatat om plantera träd ända sen förra sommaren....
haha så denna våren SKA jag få det gjort....
Vill ha ett på baksidan o ett på framsidan utanför köksfönstret! =D
Tänkte passa på o köpa två st nu när jag ska ut o köpa påskliljor o penseér =D

Såg förresten att sex and the city 2 ska komma ut nu =D
Den är ett MÅSTE att se =) =P haha


Suck nä jag får väl se om jag kan hitta på ngt att göra idag....
Tror d blir tassvård av dogsen här hemma =P

Önskar mina kära läsare en trevlig dag....



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja vad va de vi skulle ha ¨på ikea den gången vi stressa dit precis innan stängning, haha vi hade massa konstigheter för oss.

2010-03-26 @ 11:55:24
Postat av: Hellis

haha det var er taklampa tror jag...

2010-03-26 @ 12:55:43
Postat av: Tina

Jaha ok, ja de kan det ha varit...känns bekant...vi har ju varit där en del ju :P

2010-03-26 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0