Löjlig diskussion

******

idag har Pia Jane o tess varit o hälsat på o bjudit på fika =)
Superkul som alltid =D
Blir alltid lika glad när dom kommer hit =)
Pia o jag o jane ska ju börja träna ihopa sen =)
Alltid enklare om man är några st som peppar varandra =D
Dom vill bara gymma...men jag funderar på att simma oxå =)

Haha o tack! Jane för du avslöjar mig framför både pappa faster o kusin när en person kommer på tal med komentaren....
-Det är en kille Helena känner....väl !
 (självklart ler hon med hela ansiktet o kollar på mig med)
Haha vaddå uppenbart...??? *asg'
Kunde lika bra sagt rakt ut att det är en kille helena har *pip*
*flabbar*
Tess bara skrattade rakt ut...
Man blev såklart aningen generad i detta läget....
hade inte mkt o försvara mig med här som ni förstår haha =P
Enda jag kunde säga till mitt försvar var att -
-DET VAR MÅNGA ÅR SEN NU!


Imorgon kommer troligtvis pernilla o hälsar på mig =D
Skoj =)
Blir ju nog sista gången vi träffs innan hon åker till thailand.....lyxliraren =P


Jag fick ju be henne fråga andreas om en grej med....
"en fråga bara killar kan svara på"
och TACK ANDREAS! du gav mig verkligen det svaret jag hoppades på att få....
Blev nämligen ovänn med en kille igår just pga denna otroligt urlöjliga diskussionen!
och nej...inga namn nämns...Så ingen behöver spekulera mer i det!
men alla kan inte både få äta kakan o ha den kvar...så enkelt är det!
Haha tur det finns fler fiskar i havet =P

Nu ska jag bege mig hemmåt mot min lägenhet...
Blir hämtad där om typ 20 min =)
Sen ska vi till Lund o fixa en sak =P
O sen blir det väl en film o massa mys hemma i min lägenhet ikväll hehehehe ;)
Skönt o sova i min egen säng inatt ;P

Lär få sätta mobilen på ljudlöst o en "stör ej skylt" på dörren *ler*

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Tina

Oj oj vem ska till dig ikväll :P

2010-03-26 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0