Borta bra men hemma bäst

*****

Vilken natt....inte fått sova mycket...
 telefonen har ringt, pipit o haft sig stup i ett...
Fick till slut sätta den på ljudlös så man kunde få NÅN sömn...
suck...

Har snackat med en supergo kille idag  =)
Vi tappade kontakten plötsligt förra sommaren....haha idag fick jag svar på varför *ler*
Jaja men vi har bestämt att vi ska träffas nu snart =)
Ska bli superkul *ler*
 Jättego kille. =)
Hur många killar har man lixom träffat som ens nånsin brytt sig om att fråga hur det är med mina hundar?
Blev smått chockad när han frågade idag =)
Verkligen supergulligt av han....


Min käre kusin Jane har visst fallit för samma låtar som mig =)
Men gumman... visst sjunger han verkligen kanon bra =) ?????
Haha som du sa...man blir nästan lite ledsen när man lyssnar på låtarna =P
Ändå e man så dum o lyssnar på dom om o om igen =P


Imorgon ska jag packa ihopa mina saker hos mamma o pappa o flytta hem igen till min lägenhet =)
Skönt med sitt eget igen =D
Det är som dom säger:
Borta bra men hemma bäst =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0