*Tina*

*****

Tina ringde o väckte mig i förmiddags...
Sen pratade vi nästan en timme....
Hade massa att prata om...
haha fick oss ett par goda skratt när vi pratade minnen =P


Idag har det blivit rensat hemma i trädgården en massa =)
O sen har jag diskat o dammat  =)
Fick slänga mina bambu-skott *snyft*
Får köpa nya sen...


Måste ut i veckan o köpa mina penseer o påskliljor i Norrvidinge =D


Har fått en himla massa sms både inatt o idag ....
inte konstigt mobilen har börjat stänga av sig själv nu.....
överbelastad *asg*
Glömde såklart min andra mobil där hemma grrr.
hade behövt ha tag i ett nummer där...
jaja får hoppas han loggar in på MSN ikväll =D


Nä om man skulle ta en dusch nu o sen hålla kväll....

Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0