Bambi på hal is...=-/

****

Så då har man spenderat dagen i Oskarström....
Gipset e av o jag fick röntgat foten o hela middevippen....
Brännsåret var läkt o bra o allt....
Men tyvär har inte själva benet läkt sig så pass som dom hade hoppats på....
...NEJ lixom....
varför nu så här? =(=(=(
men jag ska upp på återbesök i sommar så vi får se hur det har blivit då....
Men min läkare förberedde mig på upp o nedgångar med läkandet i foten nu i ett års tid! NEJ NEJ NEJ!...sånt vill jag ju inte höra =,(
Jag hade verkligen hoppats på att allt skulle bli bättre nu....
Men i långa loppet.....När ALLT detta e över så ska jag nog inte ha ont längre....o det är värt allt besvär som jag har nu....om det så ska ta ett år så ja...det är värt det.


Pratade med jane på hemvägen i taxin....
Men bestämde att vi hoppade på träningen idag....
Jag hade varit iväg hela dagen, vinglig på benen, rädd om foten o inte ätit nåt alls....
 att åka o träna i det läget hade nog inte varit så lyckat för min del....


När jag kom hem så kom pappa bort o lämnade hundarna som dom hade varit så snälla o passat o så hade han köpt dricka o mat med till mig...
Snällt.
Det ekar nämligen i min kyl o frys för tillfället....
Måste ner o handla imorgon...


 på Torsdag ska Kelly på utställning i Degeberga =)
Ska bli sjukt skoj =)
Inte bara att ställa hund (vilket d blir jenny som gör) utan även att träffa alla papillonfolk =)


Nu ikväll när jag stod o vinglade i badrummet o skulle in i en dusch....
Fick jag bara iden om att bada ist...evigheter sen jag kunde bada nu ju med tanke på gipset....
Hmmm men var väldigt osäker på om jag skulle klara ta mig upp igen haha....som sagt....hoppar man på ett ben så e d inte enkelt...
Men viljan var starkare än osäkerheten så jag dök i badet =)
Sååå skönt =)
Låter överdrivet....men när man inte KAN göra saker...så saknar man det extremt mkt...kvittar nästan vad det är...


Nu ska jag ta mina kryckor o hoppa in i soffan o kolla lite tv....


Önskar mina kära läsare en trevlig kväll....

Puzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0