Märklig dröm!

♥♥♥

Hade en märklig dröm inatt.....
Drömde att jag var sambo med Jakub ♥♥♥  o vi skulle ha barn ihopa.
hade en lägenhet på Korsbacka... av alla ställen?!?!....
Kändes sååå verklig....
O jag fick alltid leta efter vår gård vi bodde på för jag gick hela tiden fel???
helt sjukt...
ja hela drömmen var sjuk....teknisk omöjlig igentligen....

1. För det första Jakub lever inte mer, han finns bland änglarna ju.
2. För det andra, jag har alltid sagt att jag ALDRIG sätter mig i en lägenhet i höghus (drömde ju även natten till igår att jag oxå flyttade till höghus???)
3. O sen sist men inte minst...Jag vill inte ha barn!
Ändå drog jag av mig täcket illa kvickt så fort jag vaknade imorse för o försäkra mig om att jag inte hade ngn babymage *skratt*

men jag gillade ändå drömmen på ett sätt.....Nämligen jakub ♥♥♥
Han var så verklig i drömmen....
Imorgon är det 4 år sen han gick bort, ändå känns det som om jag precis har träffat honom o kramat om honom...
Men så himla märkligt att jag drömmer en sån här dröm... dagen innan hans dödsdag???

*******

Nä nu ska jag se om jag kan hitta ngt här hemma som går att äta...
Det enda jag har fått i mig idag e en kopp kaffe nämligen...

*****

R.I.P Älskade Jakub ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0