Hundutställning

*****

Var sjukt segt att gå upp imorse....låg o drog mig lääänge...haha cindy o kelly ville inte heller vakna riktigt...
Så pass så jag inte ens var klar med allt jag skulle hinna när mamma kom o hämtade oss =P
Då stod jag o tog på mig en strumpa o tröjan på samma gång...med tandborsten i munnen haha...så ja jag var stressad =P


Åkte till Svalöv o hämtade Jenny....
Sen begav vi oss mot Hässleholm....
Körde vilse *skratt
Så vi fick såklart stressa sen...men väl vid ringen så var det två klasser innan oss =P
Hade bara Cindy i kelly med oss idag...men ställde bara Kelly.
O på vägen upp så satt jag o tjatade om redbull...ville ha ville ha...
Men icke en affär som var öppen...grrr
Så jag var INTE människa på utställningen kan jag säga....
Fick dock köpt en på hemvägen =) *lycka*


Gick helt okej idag =)
Hon fick sin 1:a kv med 4:e plac
Så jag e nöjd =)
Väldigt besviken dock på att dom bara sålde priser upp till 3:e plac där idag....
Normalt har dom ju upp till 5:e
jaja får hoppas det bara var på denna utställningen det var så....
Jag som hade plånboken i högsta hugg o haltade mig bort o skulle köpa min fina gröna rosett o allt....men icke....


På hemvägen så körde vi in om Höör o stuguthyrningen där vi hyrde stuga förr....
haha vilka minnen man har därifrån...
Blev riktig nostalgi ju =)
har ju spenderat många somrar där för typ 100 år sedan =P


Nu ska jag in i ett långt o skönt bad =)
Godkväll på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0