Jag gammal?????

♥♥♥


Pappa o Ache var här o hälsade på innan idag...hade med sig middag o allt =)
Eller...hrm för mig blev det frukost =P

Senare kom jane o Pia o hämtade mig så stack vi o tränade....
E helt slut just nu....kommer ha värsta träningsvärken imorgon känner jag....
Var även nere en sväng hos pernilla o hämtade en sak innan vi stack o tränade.
Skrattade åt jane på träningen....hon tyckte jag borde skaffa förhållande "för jag börja bli gammal"
Haha du e söt gumman...
Men riktigt SÅÅÅ gammal är jag väl ändå inte????eller??? hmm...


Imorgon ska jag hem till jane för hon fyller år...(eller hon fyller igentligen år idag, men ska firas imorgon).
Se nån annan kommer oxå upp i ålder minsann haha =P


Nä om man ska slänga sig framför en film....
E helt slut...känner mig helt vingabruten haha...(beror nog på åldern *skratt*)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0