Jordgubbar

*****

idag har pernilla varit o förgyllt min kväll....o med sig gissa vad hon hade till mig????? REDBULL =)
tack gumman =)
Sen hade hon även köpt med sig jordgubbar =) *mums*

Blev en massa killsnack o hemlisar oss emellan =)


Imorgon ska jag åka till Oskarström för ett besök på sjukhuset ....
Hatar att åka så långt....trist väg med....bara motorväg långt upp över hallandsåsen ju...o lock för öron o allt....
längtar redan efter att va hemma igen...


Hade velat iväg o träna med imorgon...men får se lite hur de e med foten då...


Kvällen/Natten har jag spenderat med att kolla några avsnitt av sex and the city....
Ska snart gå o lägga mig tänkte jag så jag e pigg o vaken när jag börjar min resa mot Oskarström/Halmstad.


Blir förmodligen att vi tar med alla 4 småhundarna till utställningen i Degeberga på torsdag...
kan lika bra följa med o spendera dagen med oss ist för att sitta hemma o uggla....


Nä nu ska jag gå o sova min skönhetssömn....

Goodnight....sleep tight...dont let the bed bugs bite =P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0