Kelly

****

Min älskade lilla Kelly väckte mig imorse o hon mådde inte bra....
O har fortsatt hela dagen....helt hängig, rinnande ögon, klökningar o kissar inne....
Jag har varit helt nojjig....
telefon i ena handen i stort sett hela tiden....
pratat med pappa, tina, ulrika, pappa , tina, o sen sabina...
kelly fick jag bäddat ner o pysslat om....
Men nu verkar hon bättre iaf....
Så jag hoppas hon är på bättringsvägen....
O att det INTE är vad vi tror....


Själv ligger jag oxå hemma fortf med värsta förkylningen...


har pratat lite med jane nu ikväll på MSN =)
Skickade länken till Eclipse trailern =)
O Jane gumman...lille vän.....jag vill inte höra sånna ord fler gånger!!!
Hon sa att hon trodde Jake dör i eclipse
NEJ NEJ NEJ!
o åter NEJ!
jag säger som såhär....
Om jake dör i eclipse....så ser jag inte uppföljaren till den....
eller hmm jo d hade jag nog gjort...men hade ju inte sett lika mkt fram emot att se den iaf....

nu ska jag hålla kväll...


Älskade Kelly



Kommentarer
Postat av: Anonym

han dör ikke. Vänta och se. Blir spännande i sista filmen. Du borde läsa böckerna, de är kanonbra!

2010-05-18 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0