Love Makes You Blind

******

Somnade sent inatt/imorse...tror det var närmare 5 tiden jag slöt mina ögonlock =P
Ville INTE gå upp när klockan ringde senare på morgonen....

mamma ringde sen o väckte mig....
Så hon kom hit här o hämtade mig o sen åkte vi ner o handlade o lite sånt.

haha blev en del roliga samtalsämnen idag.....
jag berättade om syrrans mani för spegelbilden *vilket hon såklart nekade till o sa jag var dum * haha

Sen började dom prata om dejter....
O såklart blev jag hackkyckling....*grrrr*
jenny fråga hur jag hade sex med mitt gipsade o dåliga ben ....o dom andra stod bara bredvid o skrattade o hade sig....inte snällt....ni som känner min syrra vet att hon kan va väldigt tetig när hon väl sätter igång....
Men om nu folk undrar...?!?!
Så svar: Ja man kan ha sex med gipsat ben!

 nu ska jag hoppa in i en dusch o sen blir det sängen o sova för min del...

Goodnight sleep tight

(Ps: Rosalie är tibax igen...)


Det stämmer som folk säger....
Kärleken kan verkligen göra en blind...

*****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0