Nattgäster

♥♥♥


Ibland kan d va skönt när här e fler än jag själv o hundarna här hemma....


Igårkväll kom Jane upp o lämnade lilla Neo för hon skulle på fest i furulund....
Så vi var hundvakter här =)
Haha som alla hundarna har hållt på o busa =P så gulligt....

Så kvällen spenderade jag o vovvarna i soffan o kollade film o mös...Neo somnade i min famn =) mysigt...haha han låg som en padda med bakbenen...rakt ut...skrattade för han liknade en liten gremlings...
(jane såg ut som ett frågetecken när jag sa det....haha jag glömmer hela tiden att hon e yngre än mig...hon var inte så gammal när den filmen gick på tv ju =P

Kl var runt 4 när jane kom hit inatt....
då slocknade vi både som två ljus haha...
sov halva dagen o när vi vaknade kände JAG mig bakfull ...haha helt sjukt...har vatt helt sleden hela dagen idag...
skulle kunna tro att jag har haft världens fantomenfylla....
Fastän jag bara druckit kaffe o red bull ....hmmm
(bara d inte e att jag börja bli sjuk igen grrrr...känns som jag har varit sjuk för resten av året nu så jag kan väl slippa mer skit nu ett tag framöver)
o på tal om skit....min fotled känns konstig...när jag går käns d som om där e nåt som ligger fel...men ska nog röntgas nästa gång jag kommer upp till Halmstad så då ser dom väl om d e nåt konstigt...
snälla snälla snälla...låt d inte va nåt fel...
Jag har väl haft tillräckligt med bekymmer med den jäkla fotleden nu....

Senare idag kom mamma hit....
hade handlat till mig sen gick hon med hundarna en sväng....min snälla underbara mamma ♥♥♥


Tack för inbjudan igår Tina =)
D var snällt...
Även fast jag fick tacka nej...
Men nästa gång kommer jag gärna =)


Åhhhhhh kan d inte bli Juni månad nu.....
jag vill jag vill jag vill....
haha enbart för att Eclipse kommer ut på bio då =P
wihoooo
Jag o Jane ska gå o se den direkt den släpps =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0