Nya Christina Aguilera parfymen

*****

Var o handlade med mamma igår....
Jag fick köpt ny badrumsmatta o nytt duschdraperi =)
Tänkte byta mitt rosa badrum till blått o grönt ist =)

O när jag sitter hemma hos mamma o pappa o tänker på refrengen o ska bege mig hem...kommer syrran....
O med sig har hon sina extencions....(ja jag vet jag har sagt att jag ALDRIG ska göra det på nån igen, men ack o ve man lär sig aldrig lyssna på sig själv haha)
Tänkte först att vi kunde åka hem till mig o göra det här, men mamma sa vi kunde va där...
Så det blev ett X antal timmar till där hemma med bortbrända fingertoppar o ont i rygg o nacke....
Men hon fick sitt långa hår iaf....
O för detta jobbet så lovade hon mig christina aguileras nya parfym *jippiii* =)

Det var en bra deal tycker jag =)
Hon ville ha sitt hår o jag ville ha parfymen =)

Därimot hoppas jag iaf att jag aldrig ska behöva identifiera mig utav fingeravtryck nån gång för jag lovar...mina fingertoppar är bortbrända....
*aj*
fast denna gången fick jag in snitsen lite så d gick undan....
Sist tog det 3 timmar...denna gången 2 =)
Normalt för en van person som gör det tar det mellan 2-4 timmar, så att så dåligt kan jag inte va på det =P

Miryam ringde o snackade lite...
Hon tyckte jag hade gått ner i vikt =)


Väl hemma sen så plockade jag undan lite o duschade o så....klockan sprang iväg helt....
Så jag tror kl var närmare 1 när jag damp ner i soffan framför en film....


Idag hade jag igentligen planerat att åka o träna....
men jag fick inte tag i jane....
Så jag får försöka klämma in en dag extra att träna nu i veckan istället... =)


Nu i veckan ska jag även upp till sjukhuset i oskarström...
O då ska jag förhoppningsvis bli Gipsfri =)
Hade varit skönt om det blir så iaf...
Så vi håller tummarna...
Oxå hoppas vi på att det envisa såret har läkts...


Weee den 13:e är det dags för ny hundutställning =)
Håll tummarna för lilla Kelly nu =)
(o för syrran som ska ställa henne =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0