Revenge

****

Ush va jag tycker synd om min mamma....räcker inte med att jag har problem med min fot...Nu har pappas oxå knasat....(han har oxå brutit sin en gång i tiden o fått en tillfällig protes i fotleden ...som nu har gjort sitt tydligen)
Så mamma har 6 st hundar att springa med om dagarna....tycker synd om henne....
Synd om pappa med såklart som går o har ont....
Typiskt han o jag skulle ha problemfötter i samma veva bara....hans kunde väl åtminstone väntat till MITT blev  bra, så jag kunde hjälpa dom med hundarna...

Fast vi kunde inte låta bli att skratta åt hela situationen idag...när mamma kom in i köket stod där 4 kryckor lutade mot väggen...
sen skulle pappa ut o röka o fråga om ja skulle me ut....
pappa kom haltandes med sina kryckor i täten....o jag bak efter....

Samma när ja kom hem där idag...
o jag o pappa möttes i hallen med våra trogna kryckor med oss....ja vi kunde bara skratta...även om situationen i sig e väldigt tragisk....så ibland kan man bara skratta åt problemen man har...
Hjälper lixom inte att gråta...även om man har god lust till det imellanåt...


Idag skrev jag ner namn på min nästa kull =)
4 tik namn o 3 hannamn har jag kommit på...
Är ju bara typ 9 mån kvar nu =)
Tycker tiden har gått svinfort nu...


Igårkväll såg jag en svinbra film....
Revenge med Kevin Costner i huvudrollen.
Den va rätt gammal typ från 1990, men än dock bra...
men jag tycker iofs att de flesta av filmerna han spelar med i är bra...


Cindy fick stanna hos mamma o pappa inatt med...


Grrr min mobil har börjat lägga av ....sucka....
känns inte som man har råd o lägga ut pengar på en ny just nu heller...


Nu ska jag hålla kväll...

Visste ni att: Haven täcker 71 procent av jordens yta?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0