Släkt-drag

***

Kan ibland undra vad som händer med min släkts ben...

Först bröt pappa benet för sådär 100 år sen
O fick ny protes i benet för typ 7 år sen...
För ett par dagar sen gick protesen sönder så han kan inte gå på foten nu.

Jag bröt benet för 2 1/2 år sen
O blev stelopererad i februari i år.
är fortfarande i haltande gång....

Idag ringer mamma o berättar att min moster brutit benet, för det kom en lös hund under tiden hon gick med sin egen hund, så det blev slagsmål mellan hundarna o min moster trampar fel o bryter benet.

O hon berättade när mamma o hon pratade att hon hade aldrig trott det var såhär jobbigt med ett brutet ben...
Men man tror nog inte det om man inte har varit i samma sits nån gång....
Får påpeka....det är SVINJOBBIGT med brutet ben...
Kryckor är jobbigare att ta sig fram på än många nog tror....


idag har jag bakat päron/banan kaka =)
haha börjar bli riktigt huslig....hmm lite kärringvarning på mig allt =P
Men som Jane påpekade...jag e ju rätt gammal oxå =P

Har även uppdaterat min kennelhemsida idag =)
Ta er en kik om ni vill...
 www.freewebs.com/helenap/


Nu ska jag hålla kväll.....
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0