Snart dax

...att krypa till sängs....
ska ju upp tidigt imorgonbitti på hundutställning.
Ska åka redan halv 8....(när jag normalt brukar sova min skönhetssömn =)
Ska ut till Svalöv med o hämta Jenny...hon ska ju ställa Kelly åt mig =)
Ska ha med både cindy o kelly imorgon...Lady fick sova hos mamma o pappa inatt...

Ikväll har jag passat Neo för Jane o Amanda skulle in till lundakarnevalen....

mamma o pappa kom hit en sväng nu ikväll så lagade vi mat , fläskfile o potatissallad o jag gjorde även två st äpplekakor...(vilket mamma har tjatat om hur länge som helst nu...så idag fick hon äntligen sin äpplekaka =P.
Hon köpte redbull till mig o jag gjorde äpplekaka till henne *skratt*
Jag måste snart se till o bli av med mitt redbull beroende....har varit beroende av det sen jag var typ 16 år ...druckit minst en om dagen...ibland två tillomed....
hade nästan vant mig av det för typ 2 månader sen...men nu e man där igen...
Fan lika svårt som med rökning....
Värre tillomed....rökningen har jag i stort sett lagt av med helt nu...har två ciggaretter uppe i skåpet i nödfall *skratt*


Ikväll bjuder jag på TVÅ st ögongodis *ler*
Snyggingar =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0