Tränat

****

Idag har mamma varit här hemma o hjälpt mig o tvätta mellan 14-16 *snällt*

Efter det så gick hon med hundarna en sväng.

jane plingade o frågade om vi skulle träna... så när vi va klara med tvätten så hade jag o mamma följe till parkeringen där jane o pia väntade på mig =)

Cindy fick följa med mamma hem ikväll....

träningen gick bra idag...men fy vilken träningsvärk jag kommer ha i armarna imorgon....känner det redan nu ....=-S
Ska höra med Jane om vi ska sola lite nästa gång oxå.... mitt gips e ju av nu =)


Väl hemma sen så blev det dammsugning o sen vek jag tvätten o sen hoppade jag in i ett bad, där låg jag o plaskade nästan en timme =P

E helt stel i ryggen idag *aj*...lite rygg o nack-massage hade verkligen inte suttit fel....=)

Tänkte börja med mitt gamla Visste ni att igen =)
Nytt varje dag =)

Visste ni att giraffen är världens längsta djur?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0