Degeberga

*****

Har åkt på världens förkylning...grrrr...
Vaknade i morse o var helt slut i både kropp o knopp....
pallade knappt ta mig av sängen ens...låg halva dagen...hade bara ute hundarna o sen somnade jag om igen....
Men jag hade detta redan på känn igår på väg till hundutställningen i Degeberga....
Både mamma o pappa e med såhär så de e väl nåt skit nu som går....ush har jag inte varit tillräckligt sjuk detta året?????


Gick inte jättebra i degeberga...blev oplacerade....men sen var där otroligt många hundar anmälda i år....
Dom fick tillomed dela öppenklassen i tre omgångar! haha så pass många hundar var där....
Många hundar o liten ring i stort sett...
Men annars hade vi jättetrevligt igår....
Vi vann på lotterna vi hade köpt =)
Massor hehe.
O även katalognummerna vann vi på =P
Till slut ville jenny inte gå fram o hämta fler priser haha...hon skämdes....
Så hon o pappa fick gå fram varannan gång *skratt*
Men kul vi vann så mkt =P

 david milan o jordan kom med dit i slutet ....
Jordan gjorde världens entre *skratt*

Såg jätte söta valpar där med....man glömmer helt att ens valpar har varit så små en gång i tiden....ok dom e inga jättar nu heller precis =P
Men SÅÅÅ små??? nej d tror jag inte på =P *skratt*


Men men nu ska vi på en hundutställnining till Nästa helg i Hässleholm =)
Så vi får hålla tummarna på en placering där =)
Lite tuff konkurans när det är många anmälda o bara 5 st som blir placerade i var klass....
Speciellt svårt nu i öppenklassen ju....i den ställs alla från 2-8 år ...så där e alltid flest anmälda i den klassen...
Så att Kelly kom 2:a med Hp o CK i Malmö i den klassen förstår ni kanske man blev överlyckligt för =P


Satt o kollade på den nyaste trailern på Eclipse idag =)
Verkar superspännade =)
Bara längtar tills dom släpper den på bio =)


Ikväll kommer mamma hit en sväng...
Hon skulle låna min ugn till nån päronkaka...


Kollade på en film inatt....
(The cleaner).
Verkligen jättespännande film med samuel L jackson o Eva Mendez i huvudrollerna...


Ha en trevlig dag kära läsare!

Min lilla sötnos...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0