Myra

*****

Idag har jag fixat mina voffars klor o borstat dom sååå fint...eller iaf Kelly o Lady...har bara dom hemma för tillfället....Cindy har blivit inneboende hos mamma o pappa känns de som....
Skulle igentligen fått hem henne idag....men dom ville ha henne en natt till....dom har fastnat rejält för henne...hehe de märks =)
Men som sagt....Cindy är en liten vovve med STOR personlighet....saknar henne otroligt mkt när hon inte e här hemma...


Idag kom Jane o pia hem till mig...hade med sig Neo för jag skulle klippa klorna på honom...lite pipande, men annars var han jätteduktig (trots d var hans första kloklippning).
han e så jäkla söt den hunden....

Efter kloklipp o grejer så åkte vi ner o solade o tränade =)
Evigheter sen jag solade nu ju så de var välbehövligt =P

Blev hämtade av pia när vi var klara....
Åkte hem till dom o åt middag o snackade o kollade lite 2 1/2 män =)

Mamma hämtade mig vid halv 9 så åkte vi ner på ica o handlade....
O jag fick köpt lite nya blommor =)
Får plantera dom imorgon...


Smarta jag har knasat min mobil...(tappade den i golvet så delarna flög omkring) grrr....den funkar som den själv vill nu...hittade en gammal som jag tänkte ha sålänge...men den gick inte ens o starta *sucka*
Så jag får köra med denna halvt-fungerande ett tag...iaf tills jag får råd o köpa ny....
ja just det...mitt gamla 0704 nummer är ur bruk numera....(har iofs inte använt det på nästan ett år)
Men nu har jag bara mitt senaste nummer fortsättningsvis (som de flesta av er redan förmodligen har)...


Visste du att det finns över 6000 olika arter av myror?
Den vanligaste är "Svartmyran"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0