Väckning

******

Blev väckt imorse/middags av att det bankar på dörren....
Jag blir alltid lika rädd när det gör det haha--..fattar inte varför...
Men det var mamma o pappa som kom hit med mat...
Så vi satt o åt ihopa o så...mysigt.


Idag har jag varit o tränat o solat med Jane =)
Blev hämtad av henne o pia i eftermiddags...
Åkte till konsum i furulund för jane skulle ha tuggummi som tydligen bara fanns där =P
Jag satt kvar med Neo i bilen under tiden....
dom köpte en red bull till mig *snällt*

Väl på vikenbadet så beställde vi solning...men så hade dom bara ETT ledigt ligg-solarie...
Så jag tog ståsolariet....
O jag kan säga det...hädanefter blir det ståsolarie för mig...dubbel styrka med bara halva tiden....me like =)
Dessutom slipper man alla dom här irriterande vita märkena man får när man ligger =)
haha skrattade när vi körde hem för pia påpekade att det solariet liknade en redbullburk *skratt*
haha sen sa jane att hon inte ville testa det för hon hade fått panik av att va så instängd som man är i det...
Haha min komentar -Men det är bara att blunda !? haha.

Sen skrattade vi i kassan när han erbjöd oss ögonen till solariet...
jag bara...Nej tack...vill inte ha vita märken...
han bara...ja men vill du va helt rynkig under ögonen när du blir gammal?
jag- ;Men jag e inte gammal än....O när jag e gammal så e jag gammal då bryr jag mig inte =P
haha jane bara skrattade =P
(troligen för vi diskuterar det här med ålder imellanåt hon o jag =P
hon påpekar med jämna mellanrum för mig att jag borde skaffa förhållande för jag börjar bli gammal...*hmmm?*
Samma med syrran o david....
Mamma o pappa snäser alltid av dom till mitt försvar haha *snällt*
Dom tycker jag e klok som håller mig singel sålänge jag vill va det...
Dom tycker inte jag ska ha för bråttom....
O just för tillfället trivs jag med mitt singelliv....visst kan man sakna att ha nån ibland...men inte så jag känner nån panik iaf..
det kommer när det kommer....
har änsålänge bara hittat nitlotter ändå ju....(vilket Jane även kan påpeka för mig haha)
så hellre singel ett tag till än o ödsla sin tid på massa olika "misstag".
Väntar hellre tills det känns helt 100 med nån....


Har pratat med min gumma Tina nu ikväll =)
Blev ett långt samtal =)


På fredag kommer jag ha dagen fullbokad....
har lovat att baka muffins, negerbullar o allt sånt inför lördagen =)
Frågade jane idag om hon kände för o komma upp o hjälpa mig, o d ville hon =)
Roligare om man är två ju =)
mamma var här igår o hade köpt med sig saker till o baka....snällt.


Godkväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0