Aj Aj Aj**

*****

Pratade med en killkompis både igår o idag....saknar han ...han kan verkligen liva upp stämningen när han sätter igång=)....(o nej...jag har inte varit på något rullatordisko ikväll gubben *skratt*)
vi ska snart träffas...vi bokade in en grillkväll med goa vänner god mat massa dricka o skvaller o fyllesnack haha =P
Ska bli svinkul =)

hmmm ja jag e iaf lite bättre gåendes nu än när han såg mig sist *skratt* (då va jag nyopererad o var väldigt ostadig på benen med betastöd o grejer...o han kläcker av sig....DU KAN JU FÖR FAN INTE GÅ!
jaja fortsätt skjuta mig i ryggen lixom när du ändå e igång....=P *elaking haha*
tur man e van vid hans smått elaka komentarer *skratt*

****

ikväll hade jag planerat att va hemma nåt sånär tidigt....men så blev inte fallet....
jag hade en flaska vin o allt som väntade på att öppnas....(som dock fortf e oöppnad)...
Blev inget vin ikväll...klockan sprang iväg helt innan jag var hemma så jag ska bara krypa ner under täcket o sova fem kvart i timmen typ....
Kanske rätt skönt iom jag o jane ska upp o träna om några timmar! =)
Hade nog inte orkar det om jag sörplade vin nu ikväll =P
Träning går före vin...helt klart =)=)
Vill sola med imorgon =)=)
*Längtar*
***

Fy F*n vad jag har ont i foten....helt blålila o stor som en ballong!(utan att överdriva så ser den ut som en ballong)
*ajajajaj o åter AJ*
Kan inte gå på den...

Nu ska jag väcka hundarna så dom får kissat innan jag går o lägger mig...så får jag lite sovmorgon =)
Men jag ska ändå upp nåtsånär i tid om jag o jane ska åka o träna vid 12 tiden =)
Har ju en del o fixa innan på dagen med =)


Godnight gott folk!

Såhär lär jag nog få beställa väckning till imorgonbitti om jag ska asa ändan ur sängen i tid...fan helt slut i både kropp o knopp ikväll =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0