Nackspärr

*****

Hade dagen planerad igentligen....men den blev dock inte alls som planerat....
Skulle varit iväg o tränat med Jane på förmiddagen...
men hon kunde inte för hon kunde inte lämna neo ensam...
O sen när jag lagt mobilen åt sidan o skulle gå av sängen...gissa vad jag fått....?
NACKSPÄRR!!!!!!!
VAFAN lixom!!!!!

Men men...
Mamma kom o hämtade mig senare...
Vi åkte o handlade o sen körde vi o hämtade pappa sen åkte vi upp till farmor o farfar en sväng....

Syrran o co kom med dit där...
(o sen även hem till mamma o pappa när vi var där)

Nu ikväll (när jag låg i badet o hade det sååå skönt) så bankar d på dörren....penilla o bulldoggarna....
Så jag fick allt asa mig upp...med shampo i håret o allt...
Öppnar dörren o ut rymmer mina hundar....
Cindy o kelly åkte in relativt snabbt....
Men Lady trippade ner längs med gatan med knäck i öronen tydligen....grrrr.
O d värsta var...hon rusade inte precis...utan bara travade på som om det var den mest självsäkra saken i världen att hon skulle åt det hållet....
Så jag fick ge mig ut i bara kort handduk o shampo i håret utan skor o jätteont i foten utan kryckor...
NI kan se det framför er va`???? grrrrrrrrrrr
Jag var INTE glad på min hund vid det tillfället...

Men men pratade en stund med pernilla o så....
hade en del att prata med henne om....o behövde få lite råd....
har en del saker som imellanåt står mig upp i halsen ...då kan det va skönt att prata med nån


har bestämt mig för att träna en dag till i veckan =)
Så jag ska försöka hinna måndag, tisdag o torsdag nu iaf
Sen har jag satt söndagen på en sån OM man orkar träna dag...haha =P
men tre dagar ska jag iaf öka till nu...
O så ska jag sola iaf MINST 2 dagar i veckan...(som jag iofs redan gör nu =)


Jannica sa till mig igår att jag borde se paranormal activity...
jag började ju för nån kväll sen, men tyckte den va ganska långtråkig i början så jag stängde av...
Men hon sa att det blir mkt mer spännande senare....
Så jag får väl ge den en chans till =)


Sen nu i sommar är det två filmer jag vill se som kommer på bio =)
Eclipse
Och
 Dear John =)
Vill se remember me oxå men vet inte om den kommit på film eller om den kommer på bio?
Nån som vet?


nej nu ska jag ta min onda nacke o onda fot o gå o kolla tv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0