"Dejt"

******

har haft en fullspäckad kväll =P
minst sagt haha....

Först hastigt o lustigt blev det en "dejt"...
En lyckad sådan kan vi väl säga ;P
Förutom att Kelly rymde när han kom in genom dörren för hon fick syn på katten utanför *asg*
Men förutom det så var det väldigt trevligt *ler*

En stund senare efter att min dejt gått så pratade jag med Pernilla....
Bestämde vi skulle träffas en stund...
Så jag gick o mötte henne...(utan kryckor =)
Men d får jag nog sota för imorgon *aj*
Hade en massa att prata om. (har ju inte träffats sen hon åkte till thailand)
hon hjälpte mig med några sms till en viss person oxå...
Tack för hjälpen gumman...

Öste musik o pimplade kaffe...
O pernilla mitt i en låt....-Fan vilken konstig engelska...
Jag: men det e Danska! *skratt*
pernilla kände sig nog lite blond där =P

O sen hennes replik...
-Du Helena, om en kille säger "att han vill prata", så är han antingen gravid eller så har han känslor...
(paus)
-O han kan inte va gravid! (i en väldigt överygande röst)

(jag skrattade såklart så tårarna sprutade).

Du e så jäkla go gumman...får alltid en på bra humör =)

Nu ska jag hoppa in i en dusch....

vill ni få er ett gott skratt så kolla in dessa två länkar:
Lyssna på killens skratt på den sista videon...hahaha shit säger jag...jag skrattar så jag gråter när jag ser dom...


http://video.se.msn.com/watch/video/meh-gasa/1jjhn8ho7

http://video.se.msn.com/watch/video/en-baksmalla-kommer-lastad/1jjrdigz9







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0