Hundvakt

♥♥♥


Var hemma hos Jane igår för hon fyllde 18 =)
Stort Grattis till dej gumman!
Hade verkligen en jättetrevlig kväll =)
Förutom att jag blev smått pikad på =P
haha typiskt att folk har öronen med sig =P *skratt*
Men men det får jag bjuda på helt enkelt....
Mamma tittade o log mot mig bara...ja...vad kan man göra haha.

Kom inte hem förren typ halv tolv inatt =P
O inte blev det någon sömn här inte...
klockan var väl typ 6 när jag väl lämnade in...
Sen sov jag typ till 1 idag haha...vaknade nån gång vid 10 o hade ute hundarna, men somnade om ganska snabbt igen =P


Nu sitter jag o väntar på att mamma ska komma hit en runda.
Hon skulle ner i byn o handla så jag bad henne köpa ett par saker till mig med...
Så hon kommer väl om en liten stund =)


Lady har ändrats en hel del på sistone....
Förr låg hon alltid för sig själv borta i soffan medans vi andra låg i söngen om nätterna....
Men numera så ska hon ligga o dela kudde med mig =)
Så nu har jag Lady uppe vid huvudet, Kelly på benen (om hon inte delar kudde med lady), o cindy tryckandes intill ryggen.
Finns inget mysigare =)


Ikväll ska jag va hundvakt minsann....till världens sötaste lilla valp Neo =)
En riktig liten pussgurka det där =)

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0