Vaknat iaf

*****

Låg o hade d sååå skönt i badet med tända ljus längs badkarskanten hårinpackning i håret o ansiktsmask o grejer....
När det ringer på dörren, bankar på dörren, bankar på toafönstret o följt av att telefonen ringer o hundarna som gapar....(allt på samma gång!!!)
Ni kan se mig i detta läget va????
Problem att ta mig upp ur badkaret med tanke på foten, hårinpackningen som rinner i ögonen med några stänk av ansiktsmasken med så d svider o jag inte ser ett piss, haltar mig av badkaret o grabbar handduken...
bank bank bank

O när man väl öppnar ytterdörren släpper han in en stor spindel med....(ja jag såg den trots hårinpackningen som sved i ögonen haha)
Jag skrek för full hals...
jag hatar spindlar!!!!
O inte nog med det...när han fångat spndeln låtsas han att han kastar den på mig....jag skrek ÄNNU högre nu ....
phu...tur man har ett friskt hjärta iaf.... krossat ett par hundra ggr, men ändå friskt tror jag =P

Men såklart blev han förlåten så fort han erbjöd sig att gå en runda med hundarna o räckte mig en red bull *skratt*
den lär behövas för att svalka min stackars hals som jag skrek stämbanden av haha...

haha kan undra vad grannarna har tänkt när dom har hört mig =P

han tyckte iaf vår lösning med blommorna i väggen var bra...han bara skrattade när han såg det...
men bättre brödlös än rådlös heter det väl ? =P


Sjukt besviken för jag missar festen ikväll....men men...e ju inte så kul o festa nu när jag inte går så bra....mina reservdelar e ju som sagt inte läkta än =P
Lär väl ta resten av året...men men sakta med säkert ska d oxå bli bra =)


Nu ska jag hålla kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0