Fler hundar i Kenneln =)

***

Har hållt på o leta efter en ny burvagn idag till att ha till hundarna på utställningar....
måste ha en som e enklare o dra...mamma hade haft helt ont i armen idag stackarn...
Finns nämligen inget drygare än o dra en burvagn med SMÅ hjul över kullersten o gräs....(speciellt om d e en bra bit o dra, som det oftast oxå är)
Men har hittat en som jag ska köpa med suveräna hjul =) stora i gummi...kommer glida fram som en räkmacka över stock o sten med denna =)
Kostade dock 1541 kr men det är det verkligen värt....
Får se om jag införskaffar mig en likadan utställningsbur till oxå som jag redan har...
Lär ju behövas till nästa år *ler* (då vi förhoppningsvis får in några fler hundar i kenneln o ställa ut =)
=)
Weee ska bli så jäkla spännande =)


Blev förresten glatt överaskad idag när jag kollade på MSN.,..
O Tina har skrivit på sin MSN
-Glad jag har min underbara vän Helena =)
(naw jag e glad jag har dig oxå gumman)
Tina är nämligen en av mina bästa vänner nånsin =)

Hon skulle igentligen kommit upp här ikväll igen ....
Skulle kollat på film...men kl var rent för mkt....hon ska ju upp tidigt imorgonbitti o jobba...


Ah jag såg förresten valpar efter den hanen som cindy ska paras med idag =)
kanon-fina var dom....verkligen =)

Ska bli sjukt spännande o se vad det blir efter han o cindy =)
Jag har stora förhoppningar på dom nämligen hihi =)


Nu ska jag se om jag kan få med mig min lille son som har somnat i min famn här så vi kan lägga oss på soffan en stund o kolla på film...
Hide And Seek eller En dag i livet????? hmmm svårt val =) 

min son =)
  


Kommentarer
Postat av: Pernilla

skojigt med fler hundar! vi själva fastna för en helt ny ras när vi var i sofiero så vi ska kolla lite rundor på den rasen faktiskt. Tro det eller ej var det faktiskt andreas som fastna för rasen inte jag he he he och dessutom e det en liten hund S

2010-09-13 @ 08:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0