Jävla nöt

****

...som var här o drog i mitt dörrhandtag inatt!

****

suck har haft svinont i nacken nu sen igår....
men tänkte mig upp o träna med pernilla lite senare ändå...


På ditvägen får jag svänga in om mamma o pappa med för jag har gjort äpplekaka o trebärskaka till dom....
(deras ugn är nämligen sönder)

Igår var Tina här en stund på kvällen...=)


Ska iväg en dag o köpa burvagn o en till hundbur....så jäkla mkt pengar bara som går åt....=(
bara vagnen kostar 1500 nåt...o buren går iaf på 500...
Sen ska jag köpa 2 buröverdrag med som går på ca 200 kr st =-/
så iaf 2400 får jag räkna =-/
gah vill inte tänka på det ens....
ibland önskar jag att jag var miljonär....
Eller...hrm rättare sagt...ALLTID!


Suck..blev helt nedstämd här hemma innan...
Pratade med pappa i telefon ...o kom o prata om julen nu som kommer...(jag älskar ju julen som de flesta redan vet).
Så säger han bara....men de e inte säkert du e hemma till jul?
Du kanske ligger opererad då.....huh vad jag blev nedstämd....
eller jag ligger ju nog inte på sjukhuset då iaf...men kommer ju troligen inte ligga här hemma hos mig själv heller =(
Blir ingen julpyntning för min del i år *snyft*


MEN jag har iaf förhoppningsvis en kull valpar att se fram emot EFTER operationen=) (om hon går genom lysningen o parningen tar sig vill säga)
Lyckas tydligen hela tiden med att vara nyopererad o ha valpkullar samtidigt fastän det är 4 år imellan grrrr....

men sen e d ju Helena vi pratar om här...jag har alltid maximal otur...jag e banne mig otursförföljd...=(


Nu ska jag ta tag i min disk (som tyvär inte har diskat sig själv än).
Sen ska jag dammsuga o så...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0