Stjärna till mig =)

***

Har varit ihärdig idag må ni tro =)

fick klippt min gräsmatta (den e inte stor, MEN det e jobbigt med en dålig fot)
borstat hundarna
klippt klorna på hundarna
dammsugat
Solat
gymmat
*******

Dagen började med att jag tog mig riktig sovmorgon =D
Somnade väldigt sent inatt nämligen....

Sen la jag mig o mornade mig i soffan o kollade på en film....
rysare  =)

Senare på eftermiddagen så satt jag ute i trädgården o retade mig på mitt höga gräs....
Så jag kämpade en stund med gräsklipparen....e d nån gång ni kan höra mig svära så e d när jag kämpar med en gräsklippare....HATAR DET nämligen...

Efter det värkte min fot nåt så in i helvete så jag fick sitta med den i högläge en bra stund *aj aj aj

Fixade sen lite med hundarna o städade lite...

Sen nu ikväll stack jag till gymmet....
Pernilla o hennes syrra var redan där uppe....
Så jag började med 15 min solning =)

Pernilla o hennes syrra var färdiga långt före mig så pernilla sa att hon skickade upp andreas o träna så jag fick lite sällskap....

Tränade mer ikväll än vad jag gjort de andra dagarna där uppe.....
kommer va helt slut i kroppen imorgon =P
Haha hade lite problem med en maskin =P
Fick hjälp av en kille med den *skratt*
han bara....hrm behöver du hjälp? haha....
jo tack det behövde jag ju =P
Snackade lite med han under tiden vi tränade...
han bara...
-Bor du I kävlinge? jag har fan aldrig sett dig här (han hade bott här i 2 år haha)...

Kävlinge e litet så man brukar känna igen folk härifrån...
men men...

lite senare kom andreas oxå upp...
kul..det e ju alltid roligare o träna om där e folk man kan snacka med under tiden...

på hemvägen sen körde jag in om mamma o pappa...
Gick in där o drack en kopp kaffe o snackade lite...eller hrm...2 koppar kaffe.. =)

Imorgon ska jag följa med pappa till lund för han ska till läkaren....
Vill in om en sväng på Öb med...
Sen ska jag ner o skriva på ett papper på AMS på hemvägen....


Nu har jag en liten kattunge som hänger över dataskärmen o ser söt ut med mjölk runt hela munnen haha =P

Dags att hålla kväll....e helt slut nu =)

Bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0