Pinochio

***

Har inte fått nån sömn inatt.....höll på o bli galen till slut.....for f*ck sake låt mig SOVA!

Senare idag/ikväll blir det tjejkväll hemma hos Johanna =)
Tina skulle komma o hämta upp mig här hemma så tar vi våra bikes dit haha =)
Ska bli svinkul =)
Pratade precis med henne...hon svor i telefonen för nåt vägarbete,..*skratt*
Tänkte ta med mig Cindy dit ikväll....hon får åka cykelkorgen *skratt*
Pernilla skulle komma upp o va hundvakt här under tiden vi e hos johanna....
Så jäkla snällt av henne....
Så vet man lixom att hundarna inte står o gapar här under tiden man e borta....iom jag ska till gymmet sen oxå så blir de lång tid annars för dom att va ensamma....

Sen inatt får jag ta träningen....hade igentligen tänkt ta den nu på dagen....
men har en massa annat som ska fixas....så d blir en väldigt sen träning för mig idag....
Skönt att där alltid e öppet iaf =)
För en gångs skull kan man inte köra DET som en ursäkt *skratt*

haha hittade en massa gamla låtar idag från typ 90 talet....
Vem kommer lixom inte ihåg Hippie och do you want a baloon?
Haha jisses vad dom två låtarna spelades i ens högtalare förr =P

(haha pernilla....du vet de här "pinochio" vi snackade om...jag har en bild du bara MÅSTE se...kommer skratta ihjäl dig=P)
Skickar den till dig sen....

Pratade förresten med en gamal vän till mig inatt....
Månader sen vi pratade nu...
O för en gångs skull....inga känslor som blossade upp....kändes som att prata med vilken kompis som helst....
Det har ju tagit sin tid att komma över honom...men får väl säga att jag har så gott som gjort det nu...skönt.


Men men nu ska jag ut i min lilla trädgård o fixa lite =)

Have a nice day!

Ögongodis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0