Mascara/Foundations djungel

****

Har varit o handlat med mamsen idag =)
Fick köpt ansiktsskrubb som luktar såå sjukt gott =)
Sen köpte jag ett belöningsshema =) suveränt bra =)
Köpte massa annat med =)
Men troligen inget av intresse för er haha...

Sen bjöd dom mig på middag =)

Begav mig hem här sen...
plingade pernilla för vi hade ju tänkt träna idag...
men varken hon eller jag var direkt sugna på det....
Vi har båda känt oss lite halvdanna idag nämligen...inget vidare....
Men men imorgon ska vi upp o svettas så in i bomben =)
O sola med såklart...

Därimot så var hon så snäll o skickade upp Andreas o India till mig ikväll med några saker som hon köpt till mig...
(Tack)

Simba smet ut genom altandörren ikväll....
Så jag fick gett mig ut o fångat in honom...han studsade så glatt omkring i trädgården....(Han hade nog själv ingen aning om att han var lös igentligen haha)
(Vilket JAG är glad för)
E tänkt jag ska kastrera honom om nån månad....har räknat på ålder osv, så vid juletid blir det....
(får bli hans julklapp av mig *skratt* de går ändå på ett par hundra-lappar nämligen)
Har lovat ta med honom nästa gång jag ska till mamma o pappa för en av grannarna där ville se honom...

Fick förresten nummerlapparna till hundutställningen på Sofiero idag =)
Pernilla hade fått sina redan igår...
Så jag visste ju redan hur många som var anmälda i våra klasser....
 e skönt för Kelly o Ache ska ställas i ringarna bredvid varandra....
Slippa hoppa mellan ringarna som en galning för att passa bedömningarna...
Så förhoppningsvis blir det att mamma ställer både Ache o kelly...
får bara hoppas dom inte ska in samtidigt..=-/
isf får jag hoppa in o ta hans/hennes bedömning på bordet...sen få nån annan att gå med honom/henne....men de ska säkert gå bra.
Sånt brukar lösa sig...

Nu ska jag snart upp till Halmstad oxå....
tror det var nästa vecka nån gång...
Får vi se hur det går där...
Blir väl en ny röntgen o lite sånt....
Får verkligen hoppas på att benet har börjat läka nu...
Vi får hålla tummarna på det iaf....
Sen får vi se om det blir omoperation eller inte....
Ovissheten är otroligt frustrerande nämligen...


Har förresten köpt en ny mascara som jag blev supernöjd med (iaf till vardagsmakeup)
Loreal 2000 calorie dramatic look...
separerar framsarna o ser naturligt ut...Känns inte ens att man har mascara på sig...


Till fest föredrar jag därimot denna: Loreal Voluminous...
ger mer volym o mer tjocka fransar! Vilket jag gillar =)


Har även införskaffat denna underlagscremen o e supernöjd med den....täcker bra o sitter hela dagen/kvällen...



Köpte även denna underlagscremen...inte lika täckande som ovanstående...men passar kanon till vardagsmakeup...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0