Imorgon

***

Blidde ingen träning igår....hanns inte med =(

Hade duschning av tre papillons o en katt...vilket såklart tog sin lilla tid....
Katten var INTE glad...han lät som en brandbil när han duschade...
Sen efteråt så satt han i soffan med pälsen åt alla håll o kanter, o stirrade på mig med en blick som kunde döda haha.
Han var INTE glad på mig.
Sen efteråt var ju hela golvet dyngsurt =(
Blev storstädning....

Senare pratade jag med Tina....
Så vi stack iväg en sväng...

Väl hemma sen så hade mina blöta hundar busat rundor i min säng =-/
Så det var bara till att byta sängkläder oxå....grrrr.
Men inatt när alla djuren hade torkat så fick dom sova i min säng =)
För en gång skull låg alla 4 djuren där hela natten *mysigt*
haha fattar inte varför alla hundar/katter blir så utmattade efter dom duschat??????
själv blir jag bara pigg efter en dusch lixom...=P


Hade igentligen planer på att sticka o träna o sola ikväll....
men känns inte som de blir tid till det...
Ska ju som sagt fixa med packning o sånt inför morgondagen
Sen kommer vi bli hämtade här hemma runt halv 7 tiden imorgonbitti...
ska packa in djuren i bilen....
Åka o lämna en katt o 2 av mina 3 hundar till pappa..
Hämta ytterligare 1 hund o packa in i bilen...
Sen bege sig o hämta syrran i svalöv.
O sen styra bilen mot Helsingborg.....
Ska bli kul o se hur det går för mina dogs på utställningen imorgon =)
Vi får iaf hålla tummarna på en 1.a kv på dom båda två...sen placeringen e inte sååå viktig för mig, men 1:an är iaf A o O för mig....så vi får hoppas på det.

drygt bara man inte har några pengar =(hade velat handla lite där oxå till hundarna..
Men får ta det en annan utställning... 
Pris-rosetterna vill jag iaf köpa =)

Sen får vi ju såklart hålla tummarna på att det blir uppehållsväder imorgon...vill INTE ha ngt regn...

Så vad vi hoppas på imorgon är:

1: En 1.a på båda hundarna
2: Uppehållsväder

Snälla låt oss få de två sakerna iaf =)

Fy fan jag måste säga en sak....
Jag hade den största spindel jag nånsin sett springades i mitt kök igår.....
Brrrrrr trodde först d var en mus som kom springade....
Fy fan...fick döda den två ggr för den skulle dö...SÅ pass stor var den....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr fy fan.
Behöver jag ens säga att jag HATAR spindlar?

Nä nu ska jag borsta mina djur så dom e fina inför morgondagen....såg att iaf en av dom har lyckats få knuta under natten...grrrr...

hej svej.

Här har ni de två som kommer ställas ut imorgon =)
 

Ache o kelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0