Satchmos

***

Pratade en stund med mormor i telefon imorse....
Trevligt =)

Sen ringde Tinis...
Frågade om jag ville med till Satchmos....
Så en liten stund senare kom hon o hämtade mig,...
Åkte in till Lund..haha hade lite svårt o hitta rätt först =P
fanns sjukt mkt man ville köpa där inne =P
Gillar den djuraffären skarpt....
Ni som har hund o katt borde verkligen ta o åka dit....

Tur man inte hade ätit frukost än innan vi åkte,  annars hade den med all säkerhet kommit upp igen illa kvickt när vi hoppade ur bilen....*asg*

Fick köpt lite smått o gott inne i djuraffären....
*Tandskrapa
* 2 möss
* 3 ben
* 3 bollar
* haha höpte även en pipis till Syrran o davids valp....i form av en kondom med ansikte o knottror o allt...haha
var bara tvungen...

Hittade även valpkoppel som jag ska köpa där sen!

Kollade på ännu en ny hundbur med....men vi har kommit på en bättre lösning jag o Tina =)
haha tack för du kom på den geniala iden gumman ...
Nu sparade jag iaf minst 500 kr =)

Efter Satchmos åkte vi en sväng till netto i lund...
Tina skulle ha en tröja till skrollan haha =)
Skickade bild till mig sen...supersöt var hon i den =)
Jag ska köpa en till Cindy med tänkte jag =)
(ja enbart cindy för den kommer va för stor för de andra två)

Vi var även en sväng på Öb....men handlade inte direkt nåt där....
jag var ju där för bara några dagar sen...

När jag väl kom hem så fick djuren sina grejer...
katten älskade sina möss haha =P
men när jag vände ryggen till i typ 5 min så har en av hundarna tuggat sönder den ena musen för katten....
Grrrr vad jag blev irriterad!

Ikväll ska Tina o Veronica komma hit här....
Ska beställa mat o kolla på nån film troligen....
haha får synda idag =P
Imorgon blir det banne mig att bege sig upp på gymmet o svettas minst 2 timmar iaf!
ska pressa min själv in i det sista!
Ska va så jag får krypa hem med tungan släpandes en halv meter bakom haha =P

Har suttit o tittat på nyfödda valpar idag som e efter den hanen som cindy ska paras med....
Supersöta
och teckningen på dom är helt perfekt....
Gud vad jag längtar tills vi får valpar efter han o cindy =)


Nu ska jag plocka undan lite o så här hemma så här e rent o fint till jag får främmad ikväll!

Hej på er!

Älskar denna filmen =)
Ska in o sätta på min Eminem-skiva nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0