Filmkväll

***

som jag skrev i förra inlägget så var jag en sväng i landskrona idag....
hade såklart inte ätit nån frukost innan så gissa om nån blev åksjuk =(
Fick svänga in om macken i landskrona o köpa en bulle o dricka ...
 När ja väntade i bilen sen på sjukhuset så passade jag på att fylla i ett frågeformulär av kkb...


På hemvägen körde vi in om Hofterup....
Jag hade lätt kunnat tänka mig bo i ett hus där nån gång i framtiden...
Om jag bara skaffar körkort o pengar till huset haha =P
jättemysigt litet samhälle det där ;)


när vi var i Kävlinge sen så var vi in om på ica....
Sprang på en supersöt o charmig kille där ;)
haha snacka om tydligt o öppet flörtande  *skratt*
Well well...man lever bara en gång hrm =P


Åkte sen hem till pappa....(som hade passat djuren).
 syrran var där när vi kom =)


Passade även på o ringa några samtal där hemmifrån....blä jag hatar telefoner (som ni redan vet)


Bestämde med Tina sen att vi skulle träffas en stund....
Så när jag o mamma stod o lastade ur hundar o katt ur bilen svängde tina in på min parkering...

och efter att vi packat upp varor o så, så la vi oss o kollade på Brokeback mountain....
Lite sorglig i slutet men förövrigt var den faktiskt bra.

Fick lånat tinas hund-tandstens-skrapa till dogsen idag oxå så nu e dom rena o fina i sina munnar =P


Haha bästa komentaren idag kom från mamma....
-Jag hyperventilerar när jag håller din katt!

(haha ja syrran vågar inte ens klappa han =P
Men innerst inne e han faktiskt gudasnäll =)
han e bara en busig liten bebis nu ju =)


Haha jag var nog aningen trött ikväll när Tina skulle gå hem....
Hrm mina ord blev inte riktigt som jag tänkt *skratt*
Får skylla på att jag haft en lång dag =P


Ush jag har haft fruktansvärt ont i min svanskota idag igen =(
Bara inte DEN med ska börja klydda!
(har ju haft fraktur på den en gång i tiden =(
Fattas bara att den med ska börja bråka med mig =(


Nu ska jag ta min katt som jag sitter med i famnen o gå in o krypa ner till vovvarna som redan sover sött =P

Goodnight

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0