Helgen

***

Igår var vi på dop för lilla nellie inne i lund....
Jättetrevligt var det =)
Hade dock väldigt ont i foten för jag lämnade kryckorna hemma (ville ju va fin på dopet).
Ont ont ont...


Var in om o fick köpt en sån tröja till Cindy som jag nämnde i förra inlägget....
Tänkte se om jag ska köpa fler för dom e kanon att ha på dom på utställningar när de e lite småkyligt....
Dom ligger ju rätt stilla inne i burarna då o fryser väldigt lätt....
Mina små sötnosar =)

Var hemma från dopet vid halv 9 tiden igår....
Pratade med Tina på vägen hem...
Hon frågade om jag hade lust o följa med o hämta hennes syrra på björka senare på natten...
Så de gjorde jag såklart =P


Ikväll blir det gymmet....
bara 3:e gången denna veckan...
lite dåligt av mig faktikst =(
Får ta igen det nästa vecka...
Men ikväll får de bli minst 2 timmars pass iaf....
Åt ju tårta på dopet igår som jag verkligen måste se till o jobba bort ikväll =-/


Hej svej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0