Kan man misslyckas?

***

Var på gymmet med pernilla o hennes bror ikväll/natt.....
Damn damn damn där var ett st ögongodis som stod o lyfte vikter =)
Idag körde jag på rejält.....kommer ha duktigt med träningsvärk imorgon....
men men ska man bli fin får man lida pin =)
Haha hade för mkt vikter på när jag körde armarna....så när jag skulle dra tillbaka så was i stucked...*asg*
Fan va jag kved haha....trodde axlarna skulle knäckas på mig haha....
Pernilla o hennes bror fick vänta på mig idag...när dom var klara hade jag tre maskiner kvar....så de var bara att kämpa på haha....

Fick iaf solat oxå idag....e nog de bästa solariet jag testat nån gång (av ALLA jag legat o stekt i).
Så plus i kanten för bra solarie på gymmet =)

Hmmm morgondagen e ännu oviss....
Får se vad som dyker upp....har iaf träning o solning på schemat (igen) haha =)
Ska försöka köra iaf 6 dagar i veckan framöver....
Plus mitt strikta kändis-diet-shema som jag lyckats lägga vantarna på =)


Resten av kvällen/natten ska jag ligga o mysa med djuren i soffan framför nån film....

Lady ska jag gosa ner totoalt...haha hon gjorde en stor uppoffring idag nämligen som hon inte alls hade behövt....min lilla ängel....

Nä go kväll på er




Kommentarer
Postat av: Tina

Du ska va med mig idag ju, Kommer bli skit skoj :)

2010-09-03 @ 13:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0