Vilken helvetes-natt

****

Hade supertrevligt på tjejkvällen hemma hos Johanna igår....

Har dock inte fått nån sömn alls inatt.....
Fick svinont i nedre delen av magen.....
Har legat i fosterställning o haft kramper hela natten...
Hade så ont så jag ville skrika rakt ut....
Var på väg att ringa efter nån vid flertalet tillfällen...
men ville inte väcka nån som sov.....
Mamma o pappa blev såklart arga (fast mest oroliga såklart) när jag berättade för dom imorse när dom ringde....
Dom sa att jag skulle ringt dom direkt.....

Har fortf ont i magen, men får inte lika starka kramper som jag hade inatt....
Så de e väl på väg att försvinna nu hoppas jag....
Tillomed hundarna blev oroliga....cindy la sig tryckande intill min rygg med sitt huvud över min nacke....o låg så hela natten...(vilket hon annars sällan gör)
Lady kom upp flera ggr till huvudändan av sängen o slickade mig på kinden....
Älskar mina hundar....

Min goa vän Tina har suttit o googlat på nätet till mig idag för o få veta vad det kan ha berott på.....
hmm inget av alternativen e speciellt trevliga får jag säga....

Jaja hur som så hoppas jag att att det onda som e kvar försvinner under dagen....
O att det aldrig nånsin blir så igen....

Lite senare ska jag hem till mamma o pappa....
Dom skulle bjuda på middag...
fast jag har verkligen INGEN som helst aptit...
Men får försöka få ner nåt iaf....

Nu ska jag fixa till mig lite så jag e klar när jag blir hämtad....

Bye bye!

min anfallande tiger rrrrroooowwrrr när öronen e borta e han skitfarlig *skratt* tror han iaf haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0